De Vagalume a Oink!

Quando eu era um meninho o meu irmám dezanove anos máis velho, pedagogo e amante do país, decidiu fazer-me um grande regalo: todos os meses traia o último número da revista Vagalume, umha revista infantil e juvenil em galego, que entre outros moitos contidos contava cumha assombrosa seleçom de banda desenhada. A revista sobreviveu 46 números, ainda que a mim sempre me gostárom máis os primeiros.

Hoje que som papá dumha mocinha de 13 meses (culpável em boa parte das minhas ausências) outra vez som as revistas infantis parte dos meus interesses. Em galego hai umha, só umha, e a sua supervivéncia vai depender dumha campanha de crowd-funding. Para participardes nela podedes ir aqui:

http://www.verkami.com/projects/7794-oink-unha-revista-para-a-rapazada-galega


Comentarios

O máis visto no último mes